(Adviseur) Recordmanager
16 tot 40 uur per week
Diverse locaties
Doorlopende vacature
HBO/WO
In het kort
KBenP Talent ondersteunt bedrijven en organisaties bij het snel en doeltreffend kunnen beschikken over alle noodzakelijke en gewenste informatie, zowel van binnen als van buiten de eigen organisatie. Bij elke vraag zoeken wij de oplossing vanuit de inhoud van het vakgebied. Ben jij een ervaren (Adviseur) Recordmanager en wil jij daarin een belangrijke bijdrage bieden bij organisaties en instellingen door heel Nederland uit diverse branches, waaronder (semi-)overheid, zakelijke dienstverlening en cultureel erfgoed?
Functieomschrijving
In de functie van recordmanager laat je je leiden door de vakspecifieke wet – en regelgeving en het recordmanagementbeleid van de opdrachtgever. De kern van jouw rol is het beheren en verbeteren van de informatiestromen en -opslag, zodat het behoud en de toegankelijkheid van informatie is gewaarborgd. Je onderhoudt contacten, zowel binnen als buiten de organisatie, en begeleidt veranderprocessen. Daarbij voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:
• Je adviseert stakeholders over de ontwikkelingen op het gebied van informatiemanagement en de inrichting van het digitale informatiebeheer,
• Je stelt kaders en richtlijnen op met betrekking tot de informatiehuishouding,
• Je ontwikkelt, verbetert en implementeert de ordeningsstructuur,
• Je stelt werkprocessen omtrent het informatiebeheer op en coördineert deze,
• Je stimuleert, begeleidt en traint medewerkers en je controleert de samenwerking en afstemming tussen de verschillende stakeholders.

Functie-eisen
Voor deze functie vragen wij het volgende:
• Minimaal HBO werk- en denkniveau,
• Minimaal twee jaar werkervaring, bij voorkeur bij een (semi-)overheidsorganisatie,
• Een afgeronde opleiding Informatiedienstverlening en -management of (leergang) Recordsmanager.
Naast affiniteit met de werkzaamheden in de functieomschrijving heb je bij voorkeur werkervaring met:
• Organisatie- en ordeningsstructuren,
• Bedrijfsvoering- en verbeterprocessen,
• De archiefwet en andere relevante wet- en regelgeving,
• DMS-en zoals SharePoint, Decos, Corsa en Verseon.
Arbeidsvoorwaarden
KBenP biedt jou een arbeidsovereenkomst die is gekoppeld aan de functie / het project bij de opdrachtgever. Daarnaast:
• Een 16 tot 40-urige werkweek, afhankelijk van jouw beschikbaarheid en in overleg,
• Een aantrekkelijk salaris, afhankelijk van opleiding en werkervaring,
• Een volledige reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer,
• Een uitdagende en informele werkomgeving in een hecht team bij een stabiele en groeiende organisatie, met veel ruimte voor eigen initiatief
Werktijden en verlof worden afgestemd met de opdrachtgever(s), meestal wordt er gewerkt tijdens kantoortijden.
Uitdagende en informele werkomgeving met korte lijnen
Een goed salaris, reiskostenvergoeding en een prima pensioenregeling
Een laptop en smartphone met zakelijk abonnement indien nodig
Opleidingen zijn mogelijk bij GO Opleidingen, onderdeel van KBenP
Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Stuur dan jouw CV en een korte motivatie naar: naomi.fecunda@kbenp.nl, of neem contact op met Naomi Fecunda via: 06-43363426.
Sollicitatieproces
Sollicitatie
Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je opKennismakingsgesprek
Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match isContractaanbieding
Wordt jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbiedingIntroductie
Wij zorgen dat je snel op stoom bentStarten met je functie
Ben jij er klaar voor? Wij ook!Training en opleiding
Wij werken samen aan jouw ontwikkeling