Alle vacatures

(Adviseur) Recordmanager

16 tot 40 uur per week

Diverse locaties

24 sep

HBO/WO

In het kort

KBenP Talent ondersteunt bedrijven en organisaties bij het snel en doeltreffend kunnen beschikken over alle noodzakelijke en gewenste informatie, zowel van binnen als van buiten de eigen organisatie. Bij elke vraag zoeken wij de oplossing vanuit de inhoud van het vakgebied. Ben jij een ervaren (Adviseur) Recordmanager en wil jij daarin een belangrijke bijdrage bieden bij organisaties en instellingen door heel Nederland uit diverse branches, waaronder (semi-)overheid, zakelijke dienstverlening en cultureel erfgoed?

Functieomschrijving

In de functie van recordmanager laat je je leiden door de vakspecifieke wet – en regelgeving en het recordmanagementbeleid van de opdrachtgever. De kern van jouw rol is het beheren en verbeteren van de informatiestromen en -opslag, zodat het behoud en de toegankelijkheid van informatie is gewaarborgd. Je onderhoudt contacten, zowel binnen als buiten de organisatie, en begeleidt veranderprocessen. Daarbij voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:

•  Je adviseert stakeholders over de ontwikkelingen op het gebied van informatiemanagement en de inrichting van het digitale informatiebeheer, 
•  Je stelt kaders en richtlijnen op met betrekking tot de informatiehuishouding, 
•  Je ontwikkelt, verbetert en implementeert de ordeningsstructuur,
•  Je stelt werkprocessen omtrent het informatiebeheer op en coördineert deze,
•  Je stimuleert, begeleidt en traint medewerkers en je controleert de samenwerking en afstemming tussen de verschillende stakeholders.


Functie-eisen

Voor deze functie vragen wij het volgende:

•  Minimaal HBO werk- en denkniveau, 
•  Minimaal twee jaar werkervaring, bij voorkeur bij een (semi-)overheidsorganisatie,
•  Een afgeronde opleiding Informatiedienstverlening en -management of (leergang) Recordsmanager. 

Naast affiniteit met de werkzaamheden in de functieomschrijving heb je bij voorkeur werkervaring met:

•  Organisatie- en ordeningsstructuren,
•  Bedrijfsvoering- en verbeterprocessen,
•  De archiefwet en andere relevante wet- en regelgeving,
•  DMS-en zoals SharePoint, Decos, Corsa en Verseon.

Arbeidsvoorwaarden

KBenP biedt jou een arbeidsovereenkomst die is gekoppeld aan de functie / het project bij de opdrachtgever. Daarnaast:

•  Een 16 tot 40-urige werkweek, afhankelijk van jouw beschikbaarheid en in overleg,
•  Een aantrekkelijk salaris, afhankelijk van opleiding en werkervaring,
•  Een volledige reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer,
•  Een uitdagende en informele werkomgeving in een hecht team bij een stabiele en groeiende organisatie, met veel ruimte voor eigen initiatief

Werktijden en verlof worden afgestemd met de opdrachtgever(s), meestal wordt er gewerkt tijdens kantoortijden. 

Uitdagende en informele werkomgeving met korte lijnen

Een goed salaris, reiskostenvergoeding en een prima pensioenregeling

Een laptop en smartphone met zakelijk abonnement indien nodig

Opleidingen zijn mogelijk bij GO Opleidingen, onderdeel van KBenP

Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Stuur dan jouw CV en een korte motivatie naar: naomi.fecunda@kbenp.nl, of neem contact op met Naomi Fecunda via: 06-43363426.

Sollicitatieproces

  1. Sollicitatie

    Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Kennismakingsgesprek

    Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match is
  3. Contractaanbieding

    Wordt jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbieding
  4. Introductie

    Wij zorgen dat je snel op stoom bent
  5. Starten met je functie

    Ben jij er klaar voor? Wij ook!
  6. Training en opleiding

    Wij werken samen aan jouw ontwikkeling