Alle vacatures

Recordmanager

24 tot 40 uur per week

Voorburg (hybride, diverse locaties)

Doorlopende vacature

HBO/WO

In het kort

Het vakgebied van informatiebeheer is volop in ontwikkeling; de nieuwe Archiefwet, MDTO, Baseline Informatiehuishouding Rijksoverheid, AVG en WOO. Jij weet deze ontwikkelingen te vertalen naar goed ingerichte informatieprocessen en duurzaam informatiebeheer voor de organisatie. Dit alles met oog voor de menselijke kant. Herken jij jezelf hierin? Wij gaan deze uitdagingen graag met jou aan!

Wat ga je doen?

In de functie van recordmanager laat je je leiden door de vakspecifieke wet – en regelgeving en het recordmanagementbeleid van de opdrachtgever. De kern van jouw rol is het beheren en verbeteren van de informatiestromen en -opslag, zodat het behoud en de toegankelijkheid van informatie is gewaarborgd. Je onderhoudt contacten, zowel binnen als buiten de organisatie, en begeleidt veranderprocessen. Daarbij voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:
•  Je adviseert stakeholders over de ontwikkelingen op het gebied van informatiemanagement en de inrichting van het digitale informatiebeheer, 
•  Je stelt kaders en richtlijnen op met betrekking tot de informatiehuishouding, 
•  Je brengt verbeteringen aan in informatieprocessen en de ordeningsstructuur,
•  Je stelt werkprocessen omtrent het informatiebeheer op en coördineert deze,
•  Je stimuleert, begeleidt en traint medewerkers en je controleert de samenwerking en afstemming tussen de verschillende stakeholders.
 


Wat breng je mee?

Je hebt:
•  Een HBO/WO opleiding afgerond en jezelf ontwikkeld op het gebied van recordmanagement en/of informatiebeheer,
•  Enige ervaring in een soortgelijke rol, bij voorkeur bij een (semi-)overheidsorganisatie,
 
Daarnaast heb je kennis van relevante wet- en regelgeving en blijf je graag bij met recente ontwikkelingen in het vakgebied zoals de MDTO, Baseline Informatiehuishouding Rijksoverheid, AVG en WOO.
Ten slotte ben je communicatief, in staat om op verschillende niveaus binnen de organisatie te schakelen en stel je pro-actief jouw verbeteringen en adviezen voor.​​​​​


Wat bieden wij jou?

KBenP verwelkomt je graag als nieuwe collega en biedt jou een arbeidsovereenkomst met daarbij: 
• Een aantrekkelijk salaris, gebaseerd op opleiding en werkervaring, 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. een 40-urige werkweek) en natuurlijk 8% vakantiegeld,
• Een zakelijke laptop, smartphone incl. abonnement en wat er eventueel noodzakelijk is om goed thuis te kunnen werken,
• Een hecht en fijn team, waarin je met ervaren collega’s kennis en ervaring kan uitwisselen,
• Volop doorgroeimogelijkheden, ook binnen aanpalende disciplines zoals Business Intelligence en Enterprise Search
• Jaarlijks wijzer worden door middel van relevante trainingen/cursussen via GO opleidingen, hiervoor biedt KBenP je jaarlijks een budget aan van 2% van jouw bruto jaarsalaris,
• Lidmaatschap van het KNVI; de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals.
 
Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Solliciteer dan direct via onderstaande formulier of neem bij vragen contact op met Naomi Fecunda via mail: naomi.fecunda@kbenp.nl of telefoon: 06-43363426.
 

Sollicitatieproces

  1. Sollicitatie

    Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Kennismakingsgesprek

    Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match is
  3. Contractaanbieding

    Word jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbieding
  4. Introductie

    Wij zorgen dat je snel op stoom bent
  5. Starten met je functie

    Ben jij er klaar voor? Wij ook!
  6. Training en opleiding

    Wij werken samen aan jouw ontwikkeling