Alle vacatures

DIV-medewerker

24 tot 40 uur per week

Landelijk (diverse locaties)

12 aug 2024

MBO+

In het kort

Het faciliteren van goede registratie van documenten, het (digitale) archief voorbereiden voor overdracht en collega’s trainen en ondersteunen in het correcte gebruik van het documentmanagement- of Zaaksysteem; dit is geen uitvoerende, administratieve rol! Als DIV-medewerker heb je een belangrijke en afwisselende rol in het op orde houden van de informatiehuishouding van een (overheids-)organisatie in jouw regio.

Wat ga je doen?
In de rol van DIV-medewerker voer je uitvoerende en ondersteunende werkzaamheden uit op het gebied van informatievoorziening. Daarnaast zal je als DIV-medewerker organisaties adviseren en begeleiden, bijvoorbeeld op het gebied van digitaal (Zaakgericht) werken. Je voert onder andere de volgende werkzaamheden uit:
 
·        Je beheert en registreert dossiers en documenten in het DMS,
·        Aan de hand van de geldende selectielijsten ken je de bewaar- en vernietigingstermijnen toe,
·        Je zorgt voor de voorbereiding van de overdracht van dossiers naar het (semi statisch) archief,
·        Je adviseert en ondersteunt collega’s in het correcte gebruik van het DMS,
·        Je verzorgt en bewaakt de ontsluiting van documenten en dossiers,
·        Je adviseert en ondersteunt bij de inrichting en het gebruik van de verschillende zaaktypen.
 
In de meeste gevallen ga je zelfstandig aan de slag, maar je kan altijd een beroep doen op ons team van Informatiespecialisten en -adviseurs. Door middel van verdiepende cursussen bij GO Opleidingen blijf jij jezelf ontwikkelen. Met alle gezellige borrels en leuke uitjes zijn er genoeg gelegenheden om kennis en ervaringen uit te wisselen met jouw collega’s!
 
Wat vragen wij van je?
Voor deze functie vragen wij het volgende:
 
·        Minimaal MBO+ werk- en denkniveau,
·        Enige werkervaring op het gebied van informatievoorziening (geen administratie),
         bij voorkeur bij een (semi-)overheidsorganisatie,
·        Een afgeronde opleiding SOD I of II of vergelijkbaar.
 
Naast affiniteit met de werkzaamheden in de functieomschrijving heb je bij voorkeur werkervaring met:
 
·        Zaakgericht Werken en een zaaktypecatalogus,
·        De archiefwet en andere relevante wet- en regelgeving,
·        (Gemeentelijke) selectielijsten,
·        DMS-en zoals Decos, Corsa of Verseon.
 
Wie zijn wij?
KBenP Informatieprofessionals ondersteunt vanuit een team van informatiespecialisten en -adviseurs al 25 jaar diverse organisaties met het op orde brengen en houden van hun informatiehuishouding, waardoor zij snel en doeltreffend kunnen beschikken over alle noodzakelijke en gewenste informatie. Onze opdrachtgevers zijn organisaties en instellingen door heel Nederland uit diverse branches, waaronder (semi-)overheid, zakelijke dienstverlening en cultureel erfgoed.
 
Wat bieden wij jou?
KBenP verwelkomt je graag als nieuwe collega en biedt jou een arbeidsovereenkomst met daarbij: 
·        Een bruto maandsalaris van € 3.017,- tot € 3.880,- o.b.v. 36 uur per week, afhankelijk van opleiding en werkervaring,
·        5 werkweken verlof en 8% vakantiegeld per jaar,
·        Volledige reiskostenvergoeding voor het OV,
·        Een zakelijke laptop, smartphone incl. abonnement en wat er eventueel noodzakelijk is om goed thuis te kunnen werken,
·        Een hecht en fijn team, waarin je met ervaren collega’s kennis en ervaring kan uitwisselen,
·        Momenten waarop we als team op verschillende leuke manieren samenkomen, bijvoorbeeld bij borrels, uitjes en etentjes,
·        Jaarlijks wijzer worden door middel van relevante trainingen/cursussen via GO opleidingen, hiervoor biedt KBenP je jaarlijks een budget aan van 2% van jouw bruto jaarsalaris,
·        Lidmaatschap van het KNVI; de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals.
 
Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Solliciteer dan direct via onderstaande formulier of neem bij vragen contact op met Rohan de Soet via mail: rohan.desoet@kbenp.nl of telefoon: 06-41660170.
 

Uitdagende en informele werkomgeving met korte lijnen

Een goed salaris, reiskostenvergoeding en een prima pensioenregeling

Een laptop en smartphone met zakelijk abonnement indien nodig

Opleidingen zijn mogelijk bij GO Opleidingen, onderdeel van KBenP

Sollicitatieproces

  1. Sollicitatie

    Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Kennismakingsgesprek

    Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match is
  3. Contractaanbieding

    Word jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbieding
  4. Introductie

    Wij zorgen dat je snel op stoom bent
  5. Starten met je functie

    Ben jij er klaar voor? Wij ook!
  6. Training en opleiding

    Wij werken samen aan jouw ontwikkeling