Alle vacatures

DIV-medewerker

24 tot 40 uur per week

Landelijk (diverse locaties)

Open sollicitatie

MBO+

In het kort

Beheren van dossiers, registreren van documenten, bewaartermijnen toekennen, het (digitale) archief voorbereiden voor overdracht en collega's ondersteunen in het correcte gebruik van het DMS; voor diverse opdrachtgevers zijn wij regelmatig in staat om communicatieve en proactieve collega's aan te nemen in de functie van DIV-medewerker!

Wat ga je doen?

In de rol van DIV-medewerker ben je breed inzetbaar om uitvoerende en ondersteunende werkzaamheden te verrichten op het gebied van informatievoorziening. Daarnaast zal je als DIV-medewerker ook steeds vaker de organisatie adviseren en ondersteunen, bijvoorbeeld op het gebied van Zaakgericht Werken.
 
Daarbij voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:
• Je beheert en registreert dossiers en documenten in het DMS,
• Aan de hand van de geldende selectielijsten ken je de bewaar- en vernietigingstermijnen toe,
• Je zorgt voor de voorbereiding van de overdracht van dossiers naar het semi statisch archief,
• Je adviseert en ondersteunt collega’s in het correcte gebruik van het DMS,
• Je verzorgt en bewaakt de ontsluiting van documenten en dossiers,
• Je adviseert en ondersteunt de organisatie bij de inrichting en het gebruik van de verschillende zaaktypen en bijbehorende documenten.
 


Wat verwachten wij van jou? 

Voor deze functie vragen wij het volgende:
• Minimaal MBO+ werk- en denkniveau,
• Enige werkervaring in een vergelijkbare rol, bij voorkeur bij een (semi-)overheidsorganisatie,
• Een afgeronde opleiding SOD I & II of een vergelijkbare opleiding.
 
Naast affiniteit met de werkzaamheden in de functieomschrijving heb je bij voorkeur werkervaring met:
• Zaakgericht Werken,
• De archiefwet en andere relevante wet- en regelgeving,
• (Gemeentelijke) selectielijsten,
• DMS-en zoals Decos, Corsa en Verseon.


Wat bieden wij jou?

KBenP verwelkomt je graag als nieuwe collega en biedt jou een arbeidsovereenkomst met daarbij: 
Verder biedt KBenP jou een arbeidsovereenkomst met daarbij:
 
• Een aantrekkelijk salaris, gebaseerd op opleiding en werkervaring, 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. een 40-urige werkweek) en natuurlijk 8% vakantiegeld,
• Een zakelijke laptop, smartphone incl. abonnement en wat er eventueel noodzakelijk is om goed thuis te kunnen werken,
• Een hecht en fijn team, waarin je met ervaren collega’s kennis en ervaring kan uitwisselen,
• Volop doorgroeimogelijkheden, ook binnen aanpalende disciplines zoals Business Intelligence en Enterprise Search
• Jaarlijks wijzer worden door middel van relevante trainingen/cursussen via GO opleidingen, hiervoor biedt KBenP je jaarlijks een budget aan van 2% van jouw bruto jaarsalaris,
• Lidmaatschap van het KNVI; de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals.
 
Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Solliciteer dan direct via onderstaande formulier of neem bij vragen contact op met Ferdi Mac Gillavry via mail: ferdi.macgillavry@kbenp.nl of telefoon: 06-43363434.
 

Sollicitatieproces

  1. Sollicitatie

    Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Kennismakingsgesprek

    Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match is
  3. Contractaanbieding

    Word jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbieding
  4. Introductie

    Wij zorgen dat je snel op stoom bent
  5. Starten met je functie

    Ben jij er klaar voor? Wij ook!
  6. Training en opleiding

    Wij werken samen aan jouw ontwikkeling