Alle vacatures

DIV-medewerker

32 tot 40 uur per week

Landelijk

Doorlopende vacature

MBO+

In het kort

Beheren van dossiers, registreren van documenten, bewaartermijnen toekennen, het (digitale) archief voorbereiden voor overdracht en collega's ondersteunen in het correcte gebruik van het DMS; voor diverse opdrachtgevers zijn wij regelmatig in staat om communicatieve en proactieve collega's aan te nemen in de functie van DIV-medewerker!

Functieomschrijving

In de rol van DIV-medewerker ben je breed inzetbaar om uitvoerende en ondersteunende werkzaamheden te verrichten op het gebied van informatievoorziening. Daarnaast zal je als DIV-medewerker ook steeds vaker de organisatie adviseren en ondersteunen, bijvoorbeeld op het gebied van Zaakgericht Werken. Daarbij voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit:

  • Je beheert en registreert dossiers en documenten in het DMS,
  • Aan de hand van de geldende selectielijsten ken je de bewaar- en vernietigingstermijnen toe,
  • Je zorgt voor de voorbereiding van de overdracht van dossiers naar het semi statisch archief,
  • Je adviseert en ondersteunt collega’s in het correcte gebruik van het DMS,
  • Je verzorgt en bewaakt de ontsluiting van documenten en dossiers,
  • Je adviseert en ondersteunt de organisatie bij de inrichting en het gebruik van de verschillende zaaktypen en bijbehorende documenten.

Functie-eisen

Voor deze functie vragen wij het volgende:

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau,
  • Minimaal twee jaar werkervaring, bij voorkeur bij een (semi-)overheidsorganisatie,
  • Een afgeronde opleiding SOD I & II of een vergelijkbare opleiding.

Naast affiniteit met de werkzaamheden in de functieomschrijving heb je bij voorkeur werkervaring met:

  • Zaakgericht Werken,
  • De archiefwet en andere relevante wet- en regelgeving,
  • (Gemeentelijke) selectielijsten,
  • DMS-en zoals Decos, Corsa en Verseon.

Arbeidsvoorwaarden

KBenP biedt jou een projectovereenkomst die is gekoppeld aan de functie / het project bij de opdrachtgever. Daarnaast:

  • Een 32- tot 40-urige werkweek, afhankelijk van de opdrachtgever,
  • Een salaris vergelijkbaar met schaal 6/7, afhankelijk van opleiding en werkervaring,
  • Een volledige reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer,
  • Een mobiele telefoon en laptop indien nodig.

Werktijden en verlof worden afgestemd met de opdrachtgever, meestal wordt er gewerkt tijdens kantoortijden. Opleidingen zijn ten slotte mogelijk via onze partner, GO Opleidingen.

Uitdagende en informele werkomgeving met korte lijnen

Een goed salaris, reiskostenvergoeding en een prima pensioenregeling

Een laptop en smartphone met zakelijk abonnement indien nodig

Opleidingen zijn mogelijk bij GO Opleidingen, onderdeel van KBenP

Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Stuur dan jouw CV en een korte motivatie naar: ferdi.macgillavry@kbenp.nl, of neem contact op met Ferdi Mac Gillavry via: 06-43363434.

Sollicitatieproces

  1. Sollicitatie

    Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Kennismakingsgesprek

    Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match is
  3. Contractaanbieding

    Wordt jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbieding
  4. Introductie

    Wij zorgen dat je snel op stoom bent
  5. Starten met je functie

    Ben jij er klaar voor? Wij ook!
  6. Training en opleiding

    Wij werken samen aan jouw ontwikkeling