DIV-medewerker
24 tot 40 uur per week
Landelijk (diverse locaties)
12 aug 2024
MBO+
In het kort
Het faciliteren van goede registratie van documenten, het (digitale) archief voorbereiden voor overdracht en collega’s trainen en ondersteunen in het correcte gebruik van het documentmanagement- of Zaaksysteem; dit is geen uitvoerende, administratieve rol! Als DIV-medewerker heb je een belangrijke en afwisselende rol in het op orde houden van de informatiehuishouding van een (overheids-)organisatie in jouw regio.
In de rol van DIV-medewerker voer je uitvoerende en ondersteunende werkzaamheden uit op het gebied van informatievoorziening. Daarnaast zal je als DIV-medewerker organisaties adviseren en begeleiden, bijvoorbeeld op het gebied van digitaal (Zaakgericht) werken. Je voert onder andere de volgende werkzaamheden uit:
· Aan de hand van de geldende selectielijsten ken je de bewaar- en vernietigingstermijnen toe,
· Je zorgt voor de voorbereiding van de overdracht van dossiers naar het (semi statisch) archief,
· Je adviseert en ondersteunt collega’s in het correcte gebruik van het DMS,
· Je verzorgt en bewaakt de ontsluiting van documenten en dossiers,
· Je adviseert en ondersteunt bij de inrichting en het gebruik van de verschillende zaaktypen.
Voor deze functie vragen wij het volgende:
· Enige werkervaring op het gebied van informatievoorziening (geen administratie),
bij voorkeur bij een (semi-)overheidsorganisatie,
· Een afgeronde opleiding SOD I of II of vergelijkbaar.
· De archiefwet en andere relevante wet- en regelgeving,
· (Gemeentelijke) selectielijsten,
· DMS-en zoals Decos, Corsa of Verseon.
KBenP Informatieprofessionals ondersteunt vanuit een team van informatiespecialisten en -adviseurs al 25 jaar diverse organisaties met het op orde brengen en houden van hun informatiehuishouding, waardoor zij snel en doeltreffend kunnen beschikken over alle noodzakelijke en gewenste informatie. Onze opdrachtgevers zijn organisaties en instellingen door heel Nederland uit diverse branches, waaronder (semi-)overheid, zakelijke dienstverlening en cultureel erfgoed.
KBenP verwelkomt je graag als nieuwe collega en biedt jou een arbeidsovereenkomst met daarbij:
Solliciteer dan direct via onderstaande formulier of neem bij vragen contact op met Rohan de Soet via mail: rohan.desoet@kbenp.nl of telefoon: 06-41660170.
Uitdagende en informele werkomgeving met korte lijnen
Een goed salaris, reiskostenvergoeding en een prima pensioenregeling
Een laptop en smartphone met zakelijk abonnement indien nodig
Opleidingen zijn mogelijk bij GO Opleidingen, onderdeel van KBenP
Sollicitatieproces
Sollicitatie
Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je opKennismakingsgesprek
Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match isContractaanbieding
Word jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbiedingIntroductie
Wij zorgen dat je snel op stoom bentStarten met je functie
Ben jij er klaar voor? Wij ook!Training en opleiding
Wij werken samen aan jouw ontwikkeling