Heeft uw organisatie extra handen nodig om informatie tijdig te archiveren en/of op te zoeken bij informatievragen? Heeft uw organisatie een WOB-verzoek ontvangen en heeft u extra capaciteit nodig om deze af te handelen? Of heeft uw organisatie een nieuw DMS/zaaksysteem en zoekt u een ervaren collega die zijn/haar expertise in het correcte gebruik daarvan kan delen? KBenP Talent biedt ervaren DIV Medewerkers om uw organisatie te ondersteunen bij uw document en records management.

Een Afdelingshoofd DIV heeft een sleutelfunctie binnen uw organisatie en draagt zorg voor een goed functionerende afdeling DIV en een optimale dienstverlening daarvan. Heeft u (tijdelijk) iemand nodig? Lees hier meer over de ondersteuning die de Afdelingshoofd DIV van KBenP biedt.

Tijdige en correcte verwerking van documenten om de terugvindbaarheid van dossiers te borgen

Een DIV-Medewerker zorgt voor de juiste registratie van binnenkomende documenten in het DMS en/of het inhalen van achterstanden, zodat documenten en dossiers snel teruggevonden kunnen worden wanneer uw organisatie deze nodig heeft. Daarnaast kan een ervaren DIV-Medewerker van KBenP Talent uw organisatie verder ondersteunen door:

  • de kwaliteit van registraties en dossiers te bewaken,
  • collega’s te ondersteunen in het correcte gebruik van het DMS
  • en/of te assisteren bij het inrichten van dossiers en zaaktypen.

Op zoek naar ondersteuning voor de verwerking van uw documenten?

Bent u direct op zoek naar een ervaren DIV-Medewerker om uw organisatie te ondersteunen of wilt u eerst meer weten? Neem vrijblijvend contact op.

Stuur een e-mail Bel Anco ten Boekel

Anco ten Boekel.jpg
Meer weten?

Neem contact op met
Anco ten Boekel

Vereist
Vereist
Vereist
Vereist