Alle vacatures

Senior Medewerker Archief/ Projectleider

24 tot 40 uur per week

Amsterdam

z.s.m.

HBO

In het kort

Word jij enthousiast van het succesvol afronden van verschillende archiefbewerkingstrajecten, waarbij jij het eerste aanspreekpunt bent voor zowel de opdrachtgever als het projectteam? Wij zijn op zoek naar een Senior Archief medewerker die namens KBenP Talent archieven schouwt, de benodigde inhoudelijke stukken opstelt en archiefprojecten opzet, begeleidt en de voortgang ervan bewaakt.

Over ons:

KBenP Talent ondersteunt diverse organisaties op het gebied van Documentair Informatiemanagement, waardoor zij snel en doeltreffend kunnen beschikken over alle noodzakelijke en gewenste informatie. Opdrachtgevers van KBenP Talent zijn organisaties en instellingen door heel Nederland uit diverse branches, waaronder (semi-)overheid, zakelijke dienstverlening en cultureel erfgoed. Voor deze opdrachtgevers voeren wij onder andere bewerkingstrajecten uit op diverse archieven en/of stellen wij de vereiste documentatie op voor het juiste beheer ervan.  

Functieomschrijving:

In de rol van Senior Medewerker Archief ben jij hét eerste aanspreekpunt voor zowel de opdrachtgever als het projectteam omtrent de uitvoering en voortgang van onze archiefbewerkingstrajecten. Daarbij voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit

·        Het schouwen van diverse archieven,
·        Het opstellen van archiefbewerkingsplannen en werkinstructies,
·        Het aansturen van het projectteam (o.a. middels dagopstarts, logboek, e.d.) en het bewaken van de planning,
·        Het toekennen van bewaartermijnen aan de hand van gemeentelijke selectielijst(en) en het schonen en registreren van archiefbescheiden,
·        Het uitvoeren van kwaliteitstoetsen,
·        Het opstellen van maandrapportages, in afstemming met de opdrachtgever,
·        De beschrijvende inventaris en verklaring van vernietiging opstellen. ​​​​​​

Functie-eisen:

Voor deze functie vragen wij het volgende:

·        HBO werk- en denkniveau,
·        Drie jaar werkervaring bij gemeentelijke organisaties,
·        Een afgeronde opleiding SOD II, VVA of vergelijkbaar.

Naast affiniteit met de werkzaamheden in de functieomschrijving heb je werkervaring met:

·        De archiefwet en andere relevante wet- en regelgeving,
·        Gemeentelijke selectielijsten,
·        Microsoft Office en met name Excel,
·        Diverse DMS-en zoals Decos, Corsa of Verseon. ​​​​​​

Uitdagende en informele werkomgeving met korte lijnen

Een goed salaris, reiskostenvergoeding en een prima pensioenregeling

Een laptop en smartphone met zakelijk abonnement indien nodig

Opleidingen zijn mogelijk bij GO Opleidingen, onderdeel van KBenP

Arbeidsvoorwaarden

KBenP biedt jou een arbeidsovereenkomst met daarbij:

·        Werken aan afwisselende archiefbewerkingstrajecten bij diverse opdrachtgevers,
·        Een 32- tot 40-urige werkweek,
·        Een aantrekkelijk salaris, gebaseerd op opleiding en werkervaring,
·        Een reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer,
·        Een laptop en smartphone inclusief zakelijk abonnement.

Opleidingen en cursussen zijn ten slotte mogelijk via onze partner, GO Opleidingen.​​​​​​

Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Stuur dan jouw CV en een korte motivatie naar: naomi.fecunda@kbenp.nl, of neem contact op met Naomi Fecunda via: 06-43363426.

Sollicitatieproces

  1. Sollicitatie

    Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Kennismakingsgesprek

    Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match is
  3. Contractaanbieding

    Wordt jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbieding
  4. Introductie

    Wij zorgen dat je snel op stoom bent
  5. Starten met je functie

    Ben jij er klaar voor? Wij ook!
  6. Training en opleiding

    Wij werken samen aan jouw ontwikkeling