Alle vacatures

(Senior) Medewerker Archief

24 tot 40 uur per week

Amsterdam

z.s.m.

HBO

In het kort

Word jij enthousiast van het succesvol afronden van verschillende archiefbewerkingstrajecten, waarbij jij het eerste aanspreekpunt bent voor zowel de opdrachtgever als het projectteam? Wij zijn op zoek naar een Senior Archief medewerker die namens KBenP Talent archieven schouwt, de benodigde inhoudelijke stukken opstelt en archiefprojecten opzet, begeleidt en de voortgang ervan bewaakt.

Over ons:

KBenP Talent ondersteunt diverse organisaties op het gebied van Documentair Informatiemanagement, waardoor zij snel en doeltreffend kunnen beschikken over alle noodzakelijke en gewenste informatie. Opdrachtgevers van KBenP Talent zijn organisaties en instellingen door heel Nederland uit diverse branches, waaronder (semi-)overheid, zakelijke dienstverlening en cultureel erfgoed. Voor deze opdrachtgevers voeren wij onder andere bewerkingstrajecten uit op diverse archieven en/of stellen wij de vereiste documentatie op voor het juiste beheer ervan.  

Functieomschrijving:

In de rol van Senior Medewerker Archief ben jij hét eerste aanspreekpunt voor zowel de opdrachtgever als het projectteam omtrent de uitvoering en voortgang van onze archiefbewerkingstrajecten. Daarbij voer je onder andere de volgende werkzaamheden uit

• Het schouwen van diverse archieven,
• Het opstellen van archiefbewerkingsplannen en werkinstructies,
• Het aansturen van het projectteam (o.a. middels dagopstarts, logboek, e.d.) en het bewaken van de planning,
• Het toekennen van bewaartermijnen aan de hand van gemeentelijke selectielijst(en) en het schonen en registreren van archiefbescheiden,
• Het uitvoeren van kwaliteitstoetsen,
• Het opstellen van maandrapportages, in afstemming met de opdrachtgever,
• De beschrijvende inventaris en verklaring van vernietiging opstellen. ​​​​​​

Functie-eisen:

Voor deze functie vragen wij het volgende:

• HBO werk- en denkniveau,
• Drie jaar werkervaring bij gemeentelijke organisaties,
• Een afgeronde opleiding SOD II, VVA of vergelijkbaar.

Naast affiniteit met de werkzaamheden in de functieomschrijving heb je werkervaring met:

• De archiefwet en andere relevante wet- en regelgeving,
• Gemeentelijke selectielijsten,
• Microsoft Office en met name Excel,
• Diverse DMS-en zoals Decos, Corsa of Verseon. ​​​​​​

Arbeidsvoorwaarden

Verder biedt KBenP jou een arbeidsovereenkomst met daarbij:

• Een aantrekkelijk salaris, gebaseerd op opleiding en werkervaring, 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. een 40-urige werkweek) en natuurlijk 8% vakantiegeld,
• Een zakelijke laptop, smartphone incl. abonnement en wat er eventueel noodzakelijk is om goed thuis te kunnen werken,
• Een hecht en fijn team, waarin je met ervaren collega’s kennis en ervaring kan uitwisselen,
• Volop doorgroeimogelijkheden, ook binnen aanpalende disciplines zoals Business Intelligence en Enterprise Search,
• Jaarlijks wijzer worden door middel van relevante trainingen/cursussen via GO opleidingen, hiervoor biedt KBenP je jaarlijks een budget aan van 2% van jouw bruto jaarsalaris,
• Lidmaatschap van het KNVI; de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals.​​​​​​​​

 

Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Stuur dan jouw CV en een korte motivatie naar: naomi.fecunda@kbenp.nl, of neem contact op met Naomi Fecunda via: 06-43363426.

Sollicitatieproces

  1. Sollicitatie

    Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Kennismakingsgesprek

    Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match is
  3. Contractaanbieding

    Wordt jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbieding
  4. Introductie

    Wij zorgen dat je snel op stoom bent
  5. Starten met je functie

    Ben jij er klaar voor? Wij ook!
  6. Training en opleiding

    Wij werken samen aan jouw ontwikkeling