Alle vacatures

Informatiespecialist / Recordmanager

gemiddeld 32 uur per week

Den Haag

27 juli

HBO

In het kort

Ben jij een zelfstandige Informatiespecialist / Recordmanager die het een uitdaging vindt om in verbinding te komen met verschillende organisatieonderdelen? Kijk dan snel verder! Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Informatiespecialist die hen kan ondersteunen in de totstandkoming van een concernbrede selectielijst.

Opdrachten

Opdracht 1 - QuickScan inzicht verkrijgen in de te verwachten complexiteit en doorlooptijd.
Om tot meer inzicht te komen in de te verwachten complexiteit en doorlooptijd dient een QuickScan te worden uitgevoerd. De kandidaat maakt per concernonderdeel inzichtelijk de mate van beschikbaar van eigen inzet, en de benodigde tijd die nodig is om te komen tot een (vernieuwde) selectielijst welke vervlochten kan worden met de concern brede selectielijst.

Opdracht 2 - Plan van aanpak en het begeleiden en ondersteunen in het schrijven van de selectielijsten.
De kandidaat maakt aan de hand van de QuickScan een plan van aanpak. Aan de hand van het plan van aanpak worden aanvullende afspraken rondom de ondersteuning en advisering van het Nationaal Archief nader afgestemd en bepaald. Aan de hand van het plan van aanpak adviseert en begeleidt de kandidaat, per concernonderdeel, bij het schrijven van de selectielijst. De kandidaat ziet toe op een generieke en uniforme schrijfwijze van de te waarderen processen.

Overige werkzaamheden
Naast bovenstaande opdrachten zal je indien mogelijk ook op andere werkzaamheden worden ingezet. Dit gaat dan om werkzaamheden op het gebied van de informatiehuishouding bij VWS zoals recordmanagement taken en de implementatie van nieuwe kaders en richtlijnen.

Functie-eisen

• Aantoonbare kennis en ervaring aangaande het schrijven van concernbrede selectielijsten;
• Aantoonbare kennis en ervaring aangaande het begeleiden en het ondersteunen in het schrijven van concernbrede selectielijsten en of vergelijkbare producten;
• Aantoonbare kennis en ervaring in het schrijven van een quickscan en het schrijven van een plan van aanpak;

Verder beschik je over goede communicatieve vaardigheden, zowel in woord als in geschrift, heb je een praktische hands-on mentaliteit en ben je oplossingsgericht en flexibel.

Uitdagende en informele werkomgeving met korte lijnen

Een goed salaris, reiskostenvergoeding en een prima pensioenregeling

Een laptop en smartphone met zakelijk abonnement indien nodig

Opleidingen zijn mogelijk bij GO Opleidingen, onderdeel van KBenP

KBenP biedt jou een projectovereenkomst die is gekoppeld aan de functie / het project bij de opdrachtgever. Daarnaast:

• Werken bij een dynamische overheidsorganisatie,
• Een 32-urige werkweek, afhankelijk van de grootte van het project en jouw beschikbaarheid,
• Een goed, marktconform salaris/uurtarief, afhankelijk van opleiding en werkervaring,
• Een volledige reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer.

Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Stuur dan jouw CV en een korte motivatie naar: ferdi.macgillavry@kbenp.nl, of neem contact op met Ferdi Mac Gillavry via: 06-43363434.

Reactie is uiterlijk mogelijk t/m 28-juli!

Sollicitatieproces

  1. Sollicitatie

    Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Kennismakingsgesprek

    Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match is
  3. Contractaanbieding

    Wordt jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbieding
  4. Introductie

    Wij zorgen dat je snel op stoom bent
  5. Starten met je functie

    Ben jij er klaar voor? Wij ook!
  6. Training en opleiding

    Wij werken samen aan jouw ontwikkeling