Alle vacatures

Informatiebeheerder

24 tot 32 uur p/w

Urk

22 sep

MBO+/HBO

In het kort

Zoek je een diverse rol op het gebied van Informatiebeheer? Voor onze opdrachtgever zijn wij op zoek naar een Informatiebeheerder die o.a. meewerkt aan de ontwikkeling van beleid, kwaliteitstoetsen uitvoert, ondersteuning biedt bij zaakgericht werken en diverse werkzaamheden uitvoert rondom het digitale archief.

De teams DIV en ICT zijn per 2020 samengevoegd tot het team Informatie (11 medewerkers) binnen het domein Bedrijfsvoering. Dit team is verantwoordelijk voor het beleid, ontwikkeling en beheer op het gebied van informatievoorziening (digitaal en analoog), zaakgericht werken, informatie- en communicatietechnologie en informatiemanagement.
Voor dit team zijn we op zoek naar een tijdelijke collega, die inhoudelijk kundig is op het gebied van informatiebeheer van het analoge en digitale archief.
 

Wat ga je doen?

We vragen inzet op 3 resultaatgebieden, te weten:
1.     Mede ontwikkelen, implementeren, toetsen en adviseren over informatiebeheer.
Je werkt mee aan de ontwikkeling van beleid, kaders en richtlijnen op het terrein van digitaal informatiebeheer. Je bent verantwoordelijk voor de (toetsing van de) kwaliteit van het digitale informatiebeheer. Je werkt mee aan de structuur, het beheer, de overbrenging en vernietiging van archief. Je denkt mee over de inrichting van informatie- en archiefsystemen.
 
2.     Operationele werkzaamheden ten behoeve van het digitaal informatiebeheer
Je voert operationele werkzaamheden uit ten behoeve van het digitaal informatiebeheer van de gemeente. Je zorgt voor uitvoering van digitale dossiervorming en dossierplaatsing. Je voert kwaliteitscontroles uit op het digitale archief.
 
3.     Ondersteuning van gebruikers bij digitaal en zaakgericht werken.
Je biedt 1e lijns ondersteuning voor vragen omtrent digitaal en zaakgericht werken.
Proactief geven van informatie, uitleg, opleidingen, trainingen en ondersteuning aan gebruikers omtrent de werking van informatiesystemen.
 

Wat vragen wij van jou?

•  Een opleiding op mbo+/hbo niveau.
•  Minimaal één jaar ervaring in een soortgelijke functie in de afgelopen vijf jaar.
 


Wat bieden wij jou?

KBenP verwelkomt je graag als nieuwe collega en biedt jou een arbeidsovereenkomst met daarbij: 
• Een aantrekkelijk salaris, gebaseerd op opleiding en werkervaring, 25 vakantiedagen per jaar (o.b.v. een 40-urige werkweek) en natuurlijk 8% vakantiegeld,
• Een zakelijke laptop, smartphone incl. abonnement en wat er eventueel noodzakelijk is om goed thuis te kunnen werken,
• Een hecht en fijn team, waarin je met ervaren collega’s kennis en ervaring kan uitwisselen,
• Volop doorgroeimogelijkheden, ook binnen aanpalende disciplines zoals Business Intelligence en Enterprise Search
• Jaarlijks wijzer worden door middel van relevante trainingen/cursussen via GO opleidingen, hiervoor biedt KBenP je jaarlijks een budget aan van 2% van jouw bruto jaarsalaris,
• Lidmaatschap van het KNVI; de Koninklijke Nederlandse Vereniging van Informatieprofessionals.
 
Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Solliciteer dan direct via onderstaande formulier of neem bij vragen contact op met Ferdi Mac Gillavry via mail: ferdi.macgillavry@kbenp.nl of telefoon: 06-43363434.
 

Sollicitatieproces

  1. Sollicitatie

    Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Kennismakingsgesprek

    Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match is
  3. Contractaanbieding

    Word jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbieding
  4. Introductie

    Wij zorgen dat je snel op stoom bent
  5. Starten met je functie

    Ben jij er klaar voor? Wij ook!
  6. Training en opleiding

    Wij werken samen aan jouw ontwikkeling