Alle vacatures

Archiefmedewerker / Medewerker DIV

36 uur per week

Goes

28 aug

MBO+

In het kort

Ben jij een communicatieve Archiefmedewerker / Medewerker DIV die graag in teamverband zorgdraagt voor een goed geordend archief? Heb je ervaring met het beoordelen en registreren van (digitale) opleverdossiers? Kijk dan snel verder naar deze vacature voor onze opdrachtgever Rijkswaterstaat, een landelijke overheidsorganisatie met mooie projecten.

Functieomschrijving

Jij bent een collega die houdt van het vak. Een medewerker documentaire informatievoorziening die breed inzetbaar is en in staat is zelfstandig uitvoerende en ondersteunende werkzaamheden te verrichten op de afdeling informatie voorziening (IV). In de rol van medewerker IV ben je verantwoordelijk voor het beheren en registreren van dossiers en documenten in het DMS (document management systeem). Tevens adviseer en ondersteun je interne klanten / collega’s bij het dagelijks gebruik van het DMS. Jij bent bekend met de Microsoft applicaties waaronder Microsoft Excel. Als persoon heb je affiniteit met diverse systemen en ben je in staat om procesmatig te denken en te werken. In gesprek gaan met en adviseren aan collega’s hoort ook bij de functie van allround medewerker IV.

Functie-eisen

Voor deze functie vragen wij het volgende:

• Minimaal MBO+ werk- en denkniveau,
• Een afgeronde opleiding SOD I & II of een vergelijkbare opleiding,
• Minimaal één jaar werkervaring, bij voorkeur bij een (semi-)overheidsorganisatie,
• Minimaal één jaar werkervaring met (digitale) opleverdossiers,
• Gedegen kennis van Microsoft Excel.

Uitdagende en informele werkomgeving met korte lijnen

Een goed salaris, reiskostenvergoeding en een prima pensioenregeling

Een laptop en smartphone met zakelijk abonnement indien nodig

Opleidingen zijn mogelijk bij GO Opleidingen, onderdeel van KBenP

Arbeidsvoorwaarden

KBenP biedt jou in eerste instantie een projectovereenkomst voor één jaar die is gekoppeld aan het project bij Rijkswaterstaat met mogelijkheid tot verlenging. Daarnaast:

• Werken bij een dynamische overheidsorganisatie met toonaangevende projecten,
• Een 36-urige werkweek, 
• Een salaris vergelijkbaar met schaal 7, afhankelijk van opleiding en werkervaring,
• Een volledige reiskostenvergoeding voor zowel OV als eigen vervoer.

Past de functieomschrijving bij jou en ben je geïnteresseerd?
Stuur dan jouw CV en een korte motivatie naar: naomi.fecunda@kbenp.nl, of neem contact op met Naomi Fecunda via: 06-43363426.

Sollicitatieproces

  1. Sollicitatie

    Stuur jouw CV en motivatie naar ons toe en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op
  2. Kennismakingsgesprek

    Kom je bij ons langs? Dan kijken we of er een match is
  3. Contractaanbieding

    Wordt jij onze nieuwe collega? Je ontvangt van ons een passende aanbieding
  4. Introductie

    Wij zorgen dat je snel op stoom bent
  5. Starten met je functie

    Ben jij er klaar voor? Wij ook!
  6. Training en opleiding

    Wij werken samen aan jouw ontwikkeling