Customer journey

Al heeft een organisatie nog zulke waardevolle diensten of producten, vaak blijken die matig toegankelijk voor mogelijke klanten. Veel 'klantreizen' belanden op dwaalsporen. Frustrerend voor de bezoeker, en voor de eigenaar van de website of portal!

 

UX centraal

Het gevoel dat een klant krijgt bij het bezoeken van een online dienst- of productaanbod noemen we 'User Experience' (UX), oftewel gebruikerservaring. Een goed geconstrueerde 'klantreis' houdt de wens van de klant en uw doel altijd in het oog.
User Experience begint bij analyse. Wij inventariseren de wensen van de klant via kwantitatief onderzoek van bezoekgegevens, kwalitatieve interviews en doelgroeponderzoek. Uit de bevindingen ontwikkelen we persona's en scenario's. Daarna ontwerpen we functionaliteiten en realiseren we oplossingen op maat. Uw maat, die leidt tot optimale conversie (profit-sector) of klanttevredenheid (overheid).

 

Hogere conversie

Een goede gebruikerservaring en een soepele, gerichte klantreis leidt tot meer resultaat. Klanten laten zich met plezier aan de hand meenemen op uw website of portal. Dit levert uw klant tevredenheid en uw organisatie een hogere conversie, een hoger rendement en/of minder verkeer in het call center.

 

Website

Een website is allang niet meer alleen het visitekaartje van een organisatie. Tegenwoordig werken websites samen met verschillende systemen om bedrijfsprocessen te stroomlijnen. Het weergeven van relevante content voor de juiste gebruiker staat hierin centraal. Websites passen zich aan, aan de gebruiker en aan het device dat wordt gebruikt. 

Wij helpen o.a.:

UX_klantinteractie_website logo's.jpg

 

Customer journey

De customer journey geeft binnen de verkoop- en serviceprocessen de interactie weer tussen een gebruiker en een organisatie. Dit geeft inzicht in welke mate het gebruikersproces succesvol is ingericht. Voorbeelden vanuit de klant zijn: ‘ik wil een bankrekening openen’ of ‘ik wil dat mijn klacht opgelost wordt'. Wij kunnen de customer journey  zowel op uw bestaande als op uw toekomstige gebruikersprocessen toepassen.

Wij helpen o.a.:

UX_klantinteractie_customer journey logo's.jpg

 

User Experience (UX) design

User Experience (UX), oftewel ge­brui­ker­s­er­va­ring is het gevoel dat een klant meekrijgt bij het bezoeken van een online product. Een goede ge­brui­ker­s­er­va­ring en draagt zowel bij aan de wens van de klant als aan uw doel. Wij optimaliseren de gebruikerservaring voor u.


Wij helpen o.a.:

UX_klantinteractie_ User experience design_logo's 2.jpg

 

SEO

SEO is ontwikkeld om meer relevante bezoekers naar uw website te trekken en de positie van uw website in zoekmachines te verhogen. Om relevante traffic naar uw website te halen, gaan we uit van hoe mensen zoekmachines gebruiken. Bij SEO kijken we hoe een webpagina technisch in elkaar steekt, of de content waardevol is en hoe vaak uw eigen website te zien is op relevante andere websites.

Wij helpen o.a.:

logo GO opleidingen.jpg        logo_smartshore.png       logo-partner-g-workplace.png
 

 

 

icon-chair.svg
 

KBenP levert:
 

  • Analyse klantgedrag
  • Doelgroeponderzoek
  • Persona's en scenario's
  • Ontwerp Customer Journey
  • Optimalisatie  UX
  • Realisatie website(s)
  • Realisatie portal(s)
Lennard Kruseman.jpg
Meer weten?

Neem contact op met
Lennard Kruseman

06 - 33 76 91 89

lennard@ability.nl