Heeft uw organisatie of business unit een overload aan informatieproducten, datasets, dashboards en rapportages die u beter toegankelijk wilt maken voor uw medewerkers? Dan zijn oplossingen zoals het Dataloket ideaal voor uw organisatie!

Wilt u meer weten over het Dataloket en het gebruik hiervan? Tijdens een informatiebijeenkomst op ons kantoor in Utrecht of in Voorburg, informeren we u graag naar de mogelijkheden die het Dataloket biedt voor uw organisatie.

Organisaties gaan steeds meer datagedreven werken en samenwerken. Een uitdaging hierbij is de manier waarop deze samenwerking op een veilige en duurzame manier kan worden vormgegeven. 

KBenP helpt organisaties met de ontwikkeling richting een datagedreven overheid. Zo heeft KBenP onder meer het Dataloket ontwikkeld voor de Provincie Zuid-Holland.

De focus van de oplossing is op informatieproducten en datasets. Met één zoekopdracht in het Dataloket doorzoekt u namelijk meerdere informatiesystemen!

Door gebruik te maken van de faciliteiten van de provincie is het mogelijk om binnen een veilige omgeving te werken aan gezamenlijke datagedreven oplossingen voor maatschappelijke uitdagingen. 

KBenP organiseert in het kader van dit onderwerp een aantal bijeenkomsten waar onze professionals aan de hand van concrete use cases laten zien hoe organisaties effectief stappen kunnen zetten richting datagedreven bestuurschap.

Deze bijeenkomsten vinden plaats op donderdag 31 oktober (Voorburg) en dinsdag 19 november (Utrecht) van 08.30 tot ca. 11.00. Ontbijt is inbegrepen!

Datum: dinsdag 19 november 2019

Tijdstip: van 8:30 tot ca. 11:00 uur

Locatie: Utrecht, Nijverheidsweg 16A

Kosten: geen

Aanmelden kan via het aanmeldformulier, of door te mailen naar ernst.schoneveld@kbenp.nl

Let op: Voor deze bijeenkomst is een beperkt aantal plekken beschikbaar!

Vereist
Vereist
Vereist
Vereist
Vereist